close

可有試過,就是有那麼的一首歌,也許不太動聽、也許不太流行,可是卻特別有感覺,無論時間過了多久你還是不用歌詞,不用旋律就能哼出的歌。


薰最想提到的歌,就是連鮮少聽歌的CV也說好聽的"Everything"。薰已把它例為了我們的主題歌。因為這首歌,讓我們有了共同的喜歡,共同可以一起哼的旋律。 這首歌也讓我認識了這麼棒的歌手,擁有很随性又浪漫歌聲的"Michael Buble",是一位來自加拿大加拿大的加拿大男生。在他身上你可以听见传统流行乐、爵士乐、摇摆乐与古典浪漫派乐风的音乐融合。


相信我,你也会爱上他,如果你也像我一样的喜欢传统又不失流行味道的歌曲。

电击试听"Everything" ,說不定你一聽,也愛上他的美聲。




You're a falling star
You're the getaway car
You're the line in the sand
When I go too far
You're the swimming pool
On an august day
And you're the perfect thing to say

And you play it coy but it's kinda cute
Oh when you smile at me you know exactly what you do
Baby don't pretend that you don't know it's true
Cause you can see it when I look at you

 

#Chorus:
And in this crazy life
And through these crazy times
It's you It's you
You make me sing
You're every line
You're every word
You're everything

You're a carousel
You're a wishing well
And you light me up
When you ring my bell
You're a mystery
You're from outer space
You're every minute of my every day

And I can't believe that I'm your man
And I get to kiss you baby just because I can
Whatever comes our way
We'll see it through
And you know that's what our love can do

Repeat #Chorus

And so la la la la... la la la
So la la la la... la la la

Repeat #Chorus

You're every song
And i sing along
Cause you're my everything

Yeah, yeah

So la la la la... la la la
So la la la la... la la-la-la... la-la-la

 

你是顆流星
你是那飛馳的車子
你是沙灘上的指引線
每當我走太遠
你是那泳池
就在八月天(炎熱天)
你總就是這么的完美

你靦腆中帶几分可愛
當你對著我微笑,你知道你在做什麼
別假裝你不知道這是真的
因為你可以發現我在凝視著你

#Chorus:

在這瘋狂的生活
還有這些瘋狂的時代
是你,是你
讓我歌唱

你是每一個詩句

你是每一個詞句
你就是一切

你是旋轉木馬
你是如意井
你照亮了我
每當你敲我的心門
你是一個迷
你來自外太空
你是我的每一分鐘

我無法相信我是你的男人
當我想吻你只因我可以
不管以後的路走向哪里
我們都會一起經厲
你明白那就是我們的愛能做的

重復  #

And so la la la la... la la la

So la la la la... la la la




 

arrow
arrow
    全站熱搜

    yyeeshin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()